Wives Club

SDS

It would be hilarious to see a bunch of the players' wives get a section on this forum so they can discuss how life is with The Show. Could backfire but... Thoughts?

SDS

????????

SDS

Come on man that would be pure gold. My wife puts up with a lot especially with this game. Just a thought.

SDS

Too many freaks out there man, I'd keep my wife out of the spotlight if I were them that's for sure.

SDS

@raesONE said in Wives Club:

Too many freaks out there man, I'd keep my wife out of the spotlight if I were them that's for sure.

Fact. I can only imagine a bunch of the show players wives making fun of their gamer hubbies. Some feelings would definitely be hurt lmao...

SDS

@PartsManDK2016 said in Wives Club:

@raesONE said in Wives Club:

Too many freaks out there man, I'd keep my wife out of the spotlight if I were them that's for sure.

Fact. I can only imagine a bunch of the show players wives making fun of their gamer hubbies. Some feelings would definitely be hurt lmao...

Unless it's Aroldis Chapman or Addison Russell, in that case feelings will not be the only thing that end up hurting.

SDS

@raesONE said in Wives Club:

@PartsManDK2016 said in Wives Club:

@raesONE said in Wives Club:

Too many freaks out there man, I'd keep my wife out of the spotlight if I were them that's for sure.

Fact. I can only imagine a bunch of the show players wives making fun of their gamer hubbies. Some feelings would definitely be hurt lmao...

Unless it's Aroldis Chapman or Addison Russell, in that case feelings will not be the only thing that end up hurting.

Yeah, but they'd be hurting either way unfortunately.

SDS

My woman hates this game so much. Like it’s a legit issue

SDS

@allmustfall16 said in Wives Club:

My woman hates this game so much. Like it’s a legit issue

Dude i get it. My wife is a [censored] trooper about this game. But at the same time she knows I don't go blow money at the bar or anything like that. It's a give and take that's why I think it would be comedy central to see our wives bash us over it and then high five.

SDS

The woman is entitled. Jay Cutler’s wife is divorcing him because he is quote “ lazy and unmotivated”. Spend your whole life working to get to the peak of your profession. Spend 12 years as a pro making millions while taxing your body so that you can retire in your 30s........just to have your spoiled wife, whose claim to fame is coming from a rich family, divorce you because you're "lazy" in retirement. God forbid a man to be entertained by a video game. That’s gotta be at the bottom of the lazy chain lol

SDS

@PartsManDK2016 said in Wives Club:

@allmustfall16 said in Wives Club:

My woman hates this game so much. Like it’s a legit issue

Dude i get it. My wife is a [censored] trooper about this game. But at the same time she knows I don't go blow money at the bar or anything like that. It's a give and take that's why I think it would be comedy central to see our wives bash us over it and then high five.

Yeah, my wife rolls her eyes about how much I play this game, but it’s just like you said... she’s a trooper. I don’t comment on her online clothes shopping, she doesn’t comment on my playing nearly every night... life can be hard, so whatever gets you through your day, right? She will walk by the TV and make joking comments... “swing and a miss!” ... “oh, that was right in his wheelhouse!” It cracks me up.
Yeah, it would be pretty funny if there was a closed forum for all the MLB The Show widows. 😉

SDS

This is actually a hilarious idea. I swear my wife and kids think I’m a serial killer based on the things that come out of my mouth when I play this game. My poor kids have heard words they didn’t even know exist.

Log in to reply